Toplam 8 sonuçtan 1 ile 8 arasındakiler gösteriliyor.
  1. #1
    Kayıtlı Kullanıcı
    Üyelik Tarihi
    21.04.2009
    Bulunduğu Yer
    Gazze/Bursa
    Mesajlar
    1.857

    Sistem Kablona Kıvılcım. [yasin_özdoğan]

    -Arkadaşlar bakın kendimce ders hazırladım , biraz saçma yada gereksiz olabilir silnirse sesim çıkmaz yani
    Sadece aracına bi kaç daha farklı fikir düşünenler için ufak bi mantık dersi hazrıladım , bu şekilde başlayarak daha iyilerini yapacağınıza eminim.

    Dersler..


    Sonuç:


    huh

  2. #2
    Kayıtlı Kullanıcı
    Üyelik Tarihi
    12.05.2009
    Bulunduğu Yer
    Fvrkna/Uganda
    Mesajlar
    2.446

    Re: Sistem Kablona Kıvılcım. [yasin_özdoğan]

    Ellerine sağlık yasin çok faydalı bir ders olmuş ^^

  3. #3
    Kayıtlı Kullanıcı
    Üyelik Tarihi
    24.10.2009
    Bulunduğu Yer
    Konya
    Mesajlar
    879

    Re: Sistem Kablona Kıvılcım. [yasin_özdoğan]

    saol güzel bi ders işime yarar
    FZ Tasarım FZ Tasarım FZ Tasarım FZ Tasarım FZ Tasarım

    FZ Tasarım
    FZ Tasarım FZ Tasarım FZ Tasarım FZ Tasarım



  4. #4
    Moderator HPF Design - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik Tarihi
    03.02.2010
    Bulunduğu Yer
    K.K.T.C
    Mesajlar
    787

    Re: Sistem Kablona Kıvılcım. [yasin_özdoğan]

    vayy kanka cok iyi ders oldu cok isime yarayacak ellerine saglik

  5. #5
    Junior Member
    Üyelik Tarihi
    01.07.2010
    Bulunduğu Yer
    İstanbul-Fatih
    Mesajlar
    17

    Re: Sistem Kablona Kıvılcım. [yasin_özdoğan]

    yararlı bence eline sağlık

  6. #6
    Kayıtlı Kullanıcı Eray - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik Tarihi
    15.05.2009
    Bulunduğu Yer
    İstanbul / Avrupa Yakası
    Mesajlar
    2.287

    Re: Sistem Kablona Kıvılcım. [yasin_özdoğan]

    Dersin mantığı iyi anlatılmış.

    En son çekilen çizgi şeklindeki path lara biraz blur yada smudge çekilise daha kaliteli olacaktır

    Eline sağlık

  7. #7
    Kayıtlı Kullanıcı SHEITAN Design - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik Tarihi
    21.05.2009
    Bulunduğu Yer
    Mars :)
    Mesajlar
    1.876

    Re: Sistem Kablona Kıvılcım. [yasin_özdoğan]

    Güzel

    Sнєıтαη Dєѕιgη

  8. #8
    Kayıtlı Kullanıcı
    Üyelik Tarihi
    21.04.2009
    Bulunduğu Yer
    Gazze/Bursa
    Mesajlar
    1.857

    Re: Sistem Kablona Kıvılcım. [yasin_özdoğan]

    Sağolun arkadaşlar

Benzer Konular

  1. Yeni Sistem
    Konuyu Açan: Crime Emperor, Forum: Konu Dışı Başlıklar.
    Cevaplar: 31
    Son Mesaj : 17.01.2010, 02:40
  2. Kıvılcım yapmı
    Konuyu Açan: fuatozkan, Forum: Sanal Modifiye Yardım Bölümü.
    Cevaplar: 3
    Son Mesaj : 17.07.2009, 20:58

Yetkileriniz

  • Konu açma yetkiniz yok.
  • Cevap yazma yetkiniz yok.
  • Eklenti yükleme yetkiniz yok.
  • Mesajınızı değiştirme yetkiniz yok.
  •