PDA

Orijinalini görmek için tıklayınız : 18. sanalmodifiye araçları



K.O.D Designe-R
22.10.2010, 21:02
Aykut abi anasayfa geri gelmiş gördüm fakat şu murat taksilerin yerine artık 18. sanalmodifiye yarışmasındaki araçlar gelse daha ii olmazmı

DonCorleone
22.10.2010, 21:11
Görür görmez konu açmışsın , bence bi hata oLmuştur geLir zamanLa ..

Aykut Filiz
22.10.2010, 21:30
Bütün günümüz akşamımız boş değil gençler nedir bu acelecilik xD

syKa
22.10.2010, 21:41
Cidden arkadaşlar, herşeyide istisna ile ölçmeniz gerekmiyor, devlet kurumu değiliz ^^

DonCorleone
22.10.2010, 22:03
Niye beni katıyosunuz yaa :D Ben bise demedim :D

Mavra Design
22.10.2010, 23:18
Sorun çözüldüğüne göre konu başlığını kitleyelim. :D

278d7e64a374de26f==