PDA

Orijinalini görmek için tıklayınız : yusufbatirel 2010 audi rs6 station



yusuf200sx
02.07.2010, 13:58
gecenkınden dahada ugrastım
http://www.ressim.net/e/upload/36b4a98d.jpg
http://www.ressim.net/e/upload/c18f2e83.jpg

Pyrology
02.07.2010, 14:05
Izgara çok gerçekçi görünmüyor ama gerisi mükemmel Yusuf abi Eline sağlık :)

Veysel Choping
02.07.2010, 14:13
Araba çok dehşet duruyor valla Yusuf abi tebrikler. . .

Phenol
02.07.2010, 14:26
Izgara bize bakıyor gibi geldi onun dışında çok güzel..

orange
02.07.2010, 14:29
ön tamponun şekliyle ızgara uyuşmamış abi. ön tamponda çıkıntı var uzak kısımda belli oluyo ama ızgara dümdüz. bunun dışında güzel çalışma, biraz c+p ağırlıklı olmuş sanki :)

FurkanKasap
02.07.2010, 15:04
Izgara pek güzel olmamış ama genel olarak çok muhteşem :) Eline koluna sağlık abi..

Crime Emperor
02.07.2010, 15:23
Ön tampon harici 10 numara ustad ^^

DonCorleone
02.07.2010, 15:29
Izgara yönü hariç Süper oLmuş..
ELine sağLık k .. !

|ShooteR|
02.07.2010, 15:34
ızgara dısında On numara olmus abi ellerine sağlk senden böle çalışmalar görmek sevindiriyoo bizi :)

FTgraphic
02.07.2010, 15:38
Izgara dışında mükemmel yusuf abi xL.

Fırat Design
02.07.2010, 15:48
ızgarayla tamounu birlesim yesi biraz garip olmus onun dısında guzel bı calısma xL

NoxiouS_DesigN
02.07.2010, 17:59
ön tamponun şekliyle ızgara uyuşmamış abi. ön tamponda çıkıntı var uzak kısımda belli oluyo ama ızgara dümdüz. bunun dışında güzel çalışma, biraz c+p ağırlıklı olmuş sanki :)


aynen katılıyorum... :)

Mehmet Bayrak
02.07.2010, 18:10
abim göze batan tek yer var o da nazarı olsun ;)
ellerine sağlık

ChopMaker
02.07.2010, 18:34
Izgarayı bende pek beğenmedim abi. Ve tek donora bağlı kalmasaydın keşke. Genel olarak çok hoş bir çalışma, tebrikler.

Talha.K
02.07.2010, 18:57
Ben de ızgarayı pek beğenmedim ve tek donora bağlı kalınması hoş olmamış.
Eline sağlık. :)

yusuf200sx
02.07.2010, 19:28
sagolun beyler devamı gelır dahada dıkkat ederım.

ersen_1390
03.07.2010, 00:31
kardeş kusura bakma donoru komple aktarmışsın :/

ShaFncK
03.07.2010, 12:24
tampon dışında gayet yakışıklı bi alet olmuş. tek donor falan filan denmiş ama yeter de artar bile diye düşünüyorum ben... güzel oturtulmuş herşey yerli yerinde :) tampondaki espri de hoş Ellerinize sağlık efenim xD

Katre
03.07.2010, 21:04
iç camdan dışarı bakıldığında dış alanla uyumsuz olduğu gözüküyor (demir parmaklıklardan bahsediyorum ) İnfinitiyi kompe aktarmışsın ama base deki krom kapı çizgisini silmeyi unutmuşsun ve ordaki kalan audi den parça aracın rengiyle örtüşmüyor.Böyle bir yerde o hatalardan sonra arkadaşların dediği ızgaranında bir önemi kalmıyor bence...

Geleyim tek donor kullanmadaki şahsi fikrime...
Başka bir araçtan tek donor kullanılarak olduğu gibi başka bir araca özellikle farklı model ise bu durumu pek onaylamıyorum.Çünkü araç kendi çizgisinden çıkıyor.Yani şu aracı görünce ben audi yi görmedim direk infiniti çıktı karşıma bir far ve logo işi bitiriyorsa bu iş oldukça basittir.Tek donor kullanma demiyorum kullanabilirsin hatta bende kullandım opel astrayı yaparken insignia dan komple aldım ancak astranın çizgisinden çıkmadım..Çizgileri nasılsa öyle yerleştirdim.sende öyle yapsaydın daha güzel olacağından eminim.

bu yorumlarıma kızabilir veya moralini bozmuş olabilirim ama bu kadar yazıyı yazmakla uğraşıyorsam bir sebebi var ve bu sebeb senin için...

Saygılar...

Mavra Design
10.07.2010, 14:42
Duruş ve asaleti yeterli, birde uygulamalar çok başarılı ve kaliteli. ;)

Orçun
11.07.2010, 11:10
Izgarayı hiç sevmedim.Gerisi çok güzel xL Eline sağlık.

278d7e64a374de26f==