PDA

Orijinalini görmek için tıklayınız : yardımmm!!!



FZ Tasarım
16.12.2009, 17:45
arkadaşlar şimdi photoshopta biyeri seçiyorum şöyle bi yazı çıkıo; uyarı: %50'den fazla seçili piksel yok.seçimin kenarları görünmeyecek. aynen böyle bi yazı çıkıo bu yazı çıkması bile seçili alanı değiştirip küçük boyutta seçio. :( :( :( :cry: :cry: :cry:

tuner_claris
16.12.2009, 17:50
resim ekle kardeşim ona göre bişe diyelim birde pen tool mu kullanıyorsn ?

Eray
16.12.2009, 17:51
sanırım seçim aracı seçili iken father ayarını yüksek tutmuşsun. aşağıdaki gibi ayarlarsan sorun kalkıcaktır umarım xL


http://img686.imageshack.us/img686/386/sssssfe.jpg

FZ Tasarım
16.12.2009, 18:08
alın arkadaşlar aynen böyle

http://img260.imageshack.us/img260/1592/adszxxj.png

yakınlaştırıpta bakın ;) ;)

Eray
16.12.2009, 18:12
bak orda yukarda soluklaştırma diye bir bölüm var sen oraya 10 yazmışsın onu sıfır yapıp dene xL

FZ Tasarım
16.12.2009, 18:15
çok saol abi sorun çözüldü :D :D :D

Eray
16.12.2009, 19:20
sorun çözüldüğüne göre konu kilit ^^

278d7e64a374de26f==