PDA

Orijinalini görmek için tıklayınız : Araca Hasar Çizikleri Verme Dersi



Active Design
02.05.2009, 16:42
Arkadaşlar bu görselimizde Sanal Tuning'de otomobilinize nasıl çizik ekleyebileceğinizi göreceksiniz, mantık olarak çizgilerin nasıl yapılacağını anlattım, dilerseniz siz detaylarla daha güzel şeyler çıkartabilirsiniz.

Ekran Görüntüsü :
http://img392.imageshack.us/img392/349/hasarciziik.png

Dosya İndirme Bağlantısı :
http://hotfile.com/dl/42721023/8aa05ec/ ... k.zip.html (http://hotfile.com/dl/42721023/8aa05ec/Araci_cizmek.zip.html)

Dosya Şifresi :

www.sanalmodifiye.com

Mavra Design
02.05.2009, 16:49
Etkin yine başarılı bir çalışma ve ders örneği, eline sağlık. Yeni başlayan arkadaşlarımız için çok iyi dersler bunlar ;)

Aykut Filiz
02.05.2009, 16:52
Teşekkürler xL..

furkan166
02.05.2009, 17:28
teşekkürler devamını bekliyorruz...

C4GR! Design
02.05.2009, 17:31
Güzel ders teşekkürler.

Active Design
02.05.2009, 17:41
Daha çok ders gelecek arkadaşlar ama bir öğrenme bir ışık sezebilsem sizlerde daha mutlu olacağım.. :sad:

ChopMaker
02.05.2009, 17:54
Süper olmuş.Eline sağlık.

No_Fear
02.05.2009, 18:06
Ders için teşekkürler e.s.

Faik Design
02.05.2009, 18:44
Teşekkürler...

FkRt
02.05.2009, 19:09
eyw. abi saolasın dewamını beklioz :D

Daha çok ders gelecek arkadaşlar ama bir öğrenme bir ışık sezebilsem sizlerde daha mutlu olacağım.. :sad:
hiçmi sezmion :/ ...

Ghost27
02.05.2009, 21:22
Teşekkürler xL .......

koray ozan
02.05.2009, 21:30
güzel bi anlatım olmuş etkin abi

PitbullDesign
02.05.2009, 21:48
teşekkürler etkin abi ama öğrenme isteği bu ara kimsede yok ya :/ ben kaç aydır chop yapamıorm..

MustaFast
02.05.2009, 22:30
Teşekkürler.. xL xL

FLASH
02.05.2009, 23:05
teşekkürler.. xL

Talha.K
03.05.2009, 02:08
Teşekkürler abi. xL

Active Design
03.05.2009, 11:49
teşekkürler etkin abi ama öğrenme isteği bu ara kimsede yok ya :/ ben kaç aydır chop yapamıorm..

Okul sezonundan kaynaklıdır abicim sıkmayın canınızı derslere verin şimdilik kendinizi.. ;)

EDC Graphic
03.05.2009, 16:32
Teşşekkürler Bilader...


Abiğğ ölüyoruz burda Sanal Modifiye yi öğrenmek için sen hala ışık sezemiosun gözlükmü kullanıon ne:D

21.05.2009, 13:13
Sağol abi, bir yerde daha gördüm ama adam anlatamamış, tabi işin içinde sen olunca tek anlatımda anlıyoruz. xL

MetehanDesign01
21.05.2009, 15:26
saglam arabayı niye çizion dayı yaa x/ güzel ders dayı yazın psd tıme

ahmetcan
22.05.2009, 16:51
teşekkürler gerçekten =)

Active Design
05.06.2009, 16:11
Link yenilendi.

Mehmet Bayrak
10.06.2009, 15:15
biz kaporta yapmaya çalışıyoruz siz bozma dersi ekliyorsunuz :P

SiMaO
14.06.2009, 18:11
Teşekkürler Güzel bi ders olmuş ;)

FurkanKasap
16.06.2009, 19:35
Abi harbiden bendeki isigi görmiyonmu :D Ama sen hep gece geliyon ben o ara dükkani kapatiyom görememen normal :D

Koksal Design
16.06.2009, 23:02
Eyw. abi çok ii bir ders de bence bu ders fazla kullanılmaz ama sen bu kadar emek vermişsin ben bir çalışmamda kullanacağım :D

garage
19.07.2009, 19:21
merhaba ben yeni üye oldum bu konudaki videoyoyu indrdim ama winrar olarak indi onun icersinde klasoröe taşıdığımda şifre istiyor yardımcı olursanız sevinirim

Active Design
20.07.2009, 02:20
merhaba ben yeni üye oldum bu konudaki videoyoyu indrdim ama winrar olarak indi onun icersinde klasoröe taşıdığımda şifre istiyor yardımcı olursanız sevinirim

Şifre : www.sanalmodifiye.com (http://www.sanalmodifiye.com)

bRhn
29.11.2009, 00:50
linkte gene sorun var :S

By_AlesiA
11.12.2009, 12:20
Link Ölmüş :(

mucahit3187
12.12.2009, 14:08
link ölü

syKa
22.12.2009, 11:41
Budamı pff :(

DarknessDesign
22.12.2009, 11:48
Linkler en kısa zamanda yenilenecektir

racingboy
22.12.2009, 13:40
Link hasarlı...

byexen
21.02.2010, 19:35
link kırık bitulü indiremedım

Active Design
21.02.2010, 22:32
Bağlantı yenilendi arkadaşlar.

sadık_07
22.02.2010, 18:25
sagol abi es

Eray
13.05.2010, 19:48
Dosya indirme link yenilenmiştir arkadaşlar ;)

Atas Desıgn
15.07.2010, 17:19
maalesef yok link ölü 4shared upload da 1 numara indiremiyorum öğrenemiyorum...::::::(

278d7e64a374de26f==