PDA

Orijinalini görmek için tıklayınız : Misa Campo2-wegabond



wegabond
30.11.2009, 01:38
bu kız iyi :)
http://img402.imageshack.us/img402/6172/misacambo900.jpg
Büyük boy (http://wegabond.deviantart.com/art/misa-campo2-145209424)

Masterpiece
30.11.2009, 01:41
Gerçekten iyi bir kızmış eline sağlık çok ateşli olmuş :xD

GhosT
30.11.2009, 01:47
sakın kötü kız çizme tmm mı :D

Eray
30.11.2009, 01:56
allahtan forumun hepsi erkek xG süper tebrikler emrah. xL

DarknessDesign
30.11.2009, 02:14
Tövbe estafurullah x) Çok iyi Emrah tebrikler büyük boyunda bi büyüklüğünü göremedim ya neyse insan bi 1600 koyar inceleriz :D

wegabond
30.11.2009, 02:32
Arkadaşım orda download butonuna tıkla hele xD:D

apache
30.11.2009, 02:34
Çizmesi bile sabır gerektirir xD eline sağlık xL

Mavra Design
30.11.2009, 02:43
Emrah yine tarzınla resime verdiğin canlılıkla gece gece içimizi aydınlattın, fefkulade dokunuşlarla müthiş bir wallpaper oldu diyebilirim. xL

SHEITAN Design
30.11.2009, 02:51
Kanka ne yaptın sen ya :xD bomba olmuş bayram bayram haha neyse ellerine sağlık süper olmuş..

fuatozkan
30.11.2009, 10:13
Çizmesi bile sabır gerektirir xD eline sağlık xL
heheeeeheee _+ _+ _+

ChopCoper
30.11.2009, 11:35
Tövbe estafurullah x) Çok iyi Emrah tebrikler büyük boyunda bi büyüklüğünü göremedim ya neyse insan bi 1600 koyar inceleriz :D
zuha

Orçun
30.11.2009, 12:09
vay vay vay... :D Mükemmel :D))) xL :smoke: Eline sağlık.

FZ Tasarım
30.11.2009, 13:19
allahtan forumun hepsi erkek xG süper tebrikler emrah. xL
_+ _+ zuha zuha zuha hohoho hohoho hohoho :hihi: :hihi:

Phenol
30.11.2009, 13:22
Gerçekten kız iyiymiş :D Nicelerine... :D

Berk Graphic
30.11.2009, 13:23
Süper oluş abi büyük boyutunda büyüğü varmı :D :D

ahmetcan
30.11.2009, 13:50
Güzellll.. Haa wallpaper mı!? Güzel güzel xD

eX DesigN
30.11.2009, 14:02
Off be manyak olmuş.Ellerine sağlık.

MustaFast
30.11.2009, 14:46
İyi kız. :smoke:

MEK-SD
30.11.2009, 15:03
iyi kız.. :-D
iyi tasarımcı.. xL
eline sağlık :)

wegabond
30.11.2009, 18:35
Süper oluş abi büyük boyutunda büyüğü varmı :D :D

olm şey buldunuz şeylisini istiyonuz xD

Teşekkürler.

Pyrology
30.11.2009, 23:08
Abi kızın üstündeki giysi brush galiba :D Kız orjinal resimde çıplak heralde :D (Resmin orjinalini pm den bekliyorum abi .dmaL) Süper çalışma olmuş ustam tarzını zevkini(!) herşeyini yansıtmış :) ELine sağlık :)

Active Design
02.12.2009, 00:28
Güzel çalışma olmuş Emrah bey, saç çizimi çok başarılı. xL

FurkanKasap
02.12.2009, 17:01
Töbe tööbee xP Süper olmus abi valla bide bunu gerçegi olsa ne güzel olur zuha

nkaz_design
05.12.2009, 03:39
azizim oda ne :D kötü kızlar hep kazanır iyi kızlar hep kazandırır :D şeklimide koyim :D gayet güzel bi çalşma :D

memoco
06.12.2009, 12:57
harbiden iyiymiş haa xD

278d7e64a374de26f==