PDA

Orijinalini görmek için tıklayınız : 1.Sanal Modifiye Yarışması



Mavra Design
01.05.2009, 00:10
[center:18552z8s]SANAL MODİFİYE TÜRKİYE YARIŞMA KURALLARI[/center:18552z8s]

* Başka bir photoshoplu araçtan herhangi bir parça alıp çalışmanızda kullanmak kesinlikle yasak ve diskalifiye nedenidir.

* Katılımlarınız özel mesaj (PM) ile 800x600px ebatında gönderilmelidir, dilerseniz oylama sırasında çalışmalarınızı daha iyi inceleyebilmeleri için ek olarak ''Thumbnail'' şeklinde çalışmanızın büyük boyutunuda gönderebilirsiniz.

* Yaptığınız çalışmanın üzerine Üye isimlerinizi (Nick) yazmak serbesttir.

* Katılımcıların çalışmalarını en geç20.05.2009 Saat 23:59'a kadar yollamaları gerekmektedir.

* Katılmak için yolladığınız resmi sonradan değiştiremezsiniz.

* Katılmak için yolladığınız resmi oylama açıldıktan sonra iptal edemezsiniz.

* Yarışma araçlarınızı, yarışma bitmeden forumumuza konu olarak açamazsınız, aracınızı başka forum, galeri, ve benzeri yerlere koymak için yarışmanın bitmesini beklemek zorunda değilsiniz, resminizin üzerinde nick, isim yada sizi tanımlayacak birşeyin olması yasak değildir.

[center:18552z8s]YARIŞMA ARACI - FIAT TOFAŞ ŞAHİN

http://img524.imageshack.us/img524/3174/77890524.th.jpg (http://img524.imageshack.us/img524/3174/77890524.jpg)[/center:18552z8s]

[center:18552z8s]NOT: Tüm katılımcı üyelerin, biten yarışma araçlarını 19.05.2009 Saat 23:59'a kadar Adem (http://www.sanalmodifiye.com/ucp.php?i=pm&mode=compose&u=79)'e göndermeleri rica olunur.[/center:18552z8s]

[center:18552z8s]Sanal Modifiye Yönetimi tüm katılımcı üyelere başarılar diler.[/center:18552z8s]

MustaFast
01.05.2009, 00:12
OOoo Güzel araç şahin rulez xL
Varım :H: :cool: .dmaL

yusuf200sx
01.05.2009, 00:14
bumu sımdı yarısma aracı:)))hay allam ya:)))

CooLeqenD
01.05.2009, 00:16
Katılan Herkez Kolay Gele Şimdiden xL

Sagittarius
01.05.2009, 00:17
Şimdi biz bunu Doğan görünümlümü yapacaz _+

Mavra Design
01.05.2009, 00:19
İlk yarışma aracımızı yönetimin ortak kararıyla ülkemizde sıkça rastlanan ve ilgililerin çok olduğu ve tüm modifiye severlerin bu çalışmaları çok beğeneceğinden Tofaş Şahin aracını düşündük, herhangi bir aksilik çıkmadığı taktirde yarışma sonuçları TrTuning Dergisinde yayınlanacaktır. ;)

Active Design
01.05.2009, 00:28
Tofaş olduğu için varım! :cool:

C4GR! Design
01.05.2009, 00:29
Tofaş xL katılmaya çalışırım :)

Orçun
01.05.2009, 00:30
Bu aralar sınavlar var...katılabilirmiyim bilmiyorum...şuan :) katılcaklara başarılar..

Talha.K
01.05.2009, 00:46
Bu aralar sınavlar var...katılabilirmiyim bilmiyorum...şuan :) katılcaklara başarılar..
Aynen. xL

Osman Design
01.05.2009, 00:55
Hadi hayırlı olsun =)

NoxiouS_DesigN
01.05.2009, 01:19
güzel araçlar çıkacağına eminim herkese başarılar şimdiden...

Active Design
01.05.2009, 01:27
Bence çok güzel araçlar çıkacak, şu ana kadar Amerika'lılar yada Japon'lar bu arabayı modifiye etmedi diye saçma geliyor olabilir, fikrinize saygılıyım ama isteyen o beş para etmez Amerikan araçlarından çok daha iyi birşeyler çıkarabilir düşüncesindeyim..

Pyrology
01.05.2009, 01:50
Katılanlar başarılar xL

Şahin rulez :xG:

Atalay Design
01.05.2009, 08:57
ilk yarışmamız hayırlı uğurlu olsun :) katılmaya çalısırım

ChopMaker
01.05.2009, 09:21
Banko varım xL Çok sevdim aracı :D Herkese başarılar.

[a]Lpkaan
01.05.2009, 09:25
Zaman bulursam katilmak isterim.
Kolay gelsin herkese (:..

Designer
01.05.2009, 09:38
İlk yarışmaya katılmak lazım, sonuç ne olursa olsun.

Varım. :D

Tek Design
01.05.2009, 10:36
Türk Arabası xL Bende Olurum İnşallah

BaşarıLar xL .....

Emre_Fast
01.05.2009, 10:54
Şahin, o halde varım xL xD

ChopCoper
01.05.2009, 11:01
katılan arkadaşlara başarılar..

Aykut Filiz
01.05.2009, 11:28
Fırsat bulursam bende katılmayı istiyorum bakalım, aracı yapamayacak olanlarda hemen kendilerini belli etti :D

wegabond
01.05.2009, 12:45
söz vermiyim ama ilk yarışma die bişeyler karalarım boş zmanalrda x D

Faik Design
01.05.2009, 13:43
Katılan arkadaşlara başarılar...Malesef ben yokum.Güzel kitler ortaya çıkacağına inanıyorum...

PitbullDesign
01.05.2009, 14:13
denerim.. ama araç çok güzel :)

No_Fear
01.05.2009, 14:49
Araç güzel katılacak herkese başarılar...

crazybikers
01.05.2009, 17:45
katılacak herkese başarılar ilk yarışma hatrına katılmaya çalışıcam

FkRt
01.05.2009, 18:01
İlk yarışmaya katılmak lazım, sonuç ne olursa olsun.

Varım. :D

aynen :H: ...

By_AlesiA
01.05.2009, 18:07
katılacağğım ilk defa sanal modifiye yarışmasına katılıyorum

Active Design
01.05.2009, 18:22
İlk yarışmaya katılmak lazım, sonuç ne olursa olsun.

Varım. :D

O zaman gelsin Apaçi'ler.. xL

furkan166
01.05.2009, 18:28
süper olacak

herkeze başarılar..

Ghost27
01.05.2009, 18:51
Varım .. ^^

EDC Graphic
02.05.2009, 19:59
Şahin 4ever.. xL ...%1000 warım dmaL...Katılan herkeze Başarılar...Apache Tuning Part2 ...xL

FkRt
02.05.2009, 20:22
hadi bakalım karalıycaz bişeyler ilk die :D ;) ...

fuatozkan
02.05.2009, 20:39
bi şansımı deniyim bakalım

FLASH
02.05.2009, 20:47
herkese başarılar.. şahin rulez..xL

BLaCK DesigN
04.05.2009, 08:50
Şimdi biz bunu Doğan görünümlümü yapacaz _+

huehueheue cooL .dmaL _+ :F xG hohoho :hihi:

Aksoy Tuning
04.05.2009, 16:09
araç gayet güzel katılan herkese başarılar zamn olursa bende katılırım.

Semih ESNTRK
06.05.2009, 21:02
bence araç gayet isabetli oLmus en azından türk aracı türk tasarımcıların eline bırakıLmıs oLdu.. katıLan arkadalara başarılar

koray ozan
07.05.2009, 18:12
helal be sonunda apaçi modlayacaz :D

STAK67
08.05.2009, 15:48
araç seçimi güzel çalışmaları merak ediyorum :) herkese kolay gelsin

O-Xan Choping
09.05.2009, 14:45
Vayy şahinli yarışma süper olur.

Emre_Fast
10.05.2009, 15:50
bence araç gayet isabetli oLmus en azından türk aracı türk tasarımcıların eline bırakıLmıs oLdu.. katıLan arkadalara başarılar
Türk aracı demiyelim de yerli olduğu için belli bi kesimin hışmına uğrayarak şuanki konumunu buldu galiba :D
Türklerde de Şahin/Doğan fetişi başladı bu sayede :D
Apaçi kültürünü destekliyorum xL

MustaFast
10.05.2009, 18:54
[quote="Semih ESNTRK":d20n8cuv]bence araç gayet isabetli oLmus en azından türk aracı türk tasarımcıların eline bırakıLmıs oLdu.. katıLan arkadalara başarılar
Türk aracı demiyelim de yerli olduğu için belli bi kesimin hışmına uğrayarak şuanki konumunu buldu galiba :D
Türklerde de Şahin/Doğan fetişi başladı bu sayede :D
Apaçi kültürünü destekliyorum xL[/quote:d20n8cuv]

Nereye baksam şahn /doğan :lol:
Onlar heryerde x/

Active Design
11.05.2009, 18:37
9 gün kaldı arkadaşlar, hadi bakalım.

ChopMaker
11.05.2009, 20:37
Ben henüz başlamadım. Bir ara yapacaz artık :D

yasin_özdoğan
11.05.2009, 22:18
hadii gençllerr kolay gelsin :D :D

MustaFast
11.05.2009, 23:52
20 günde 3-4 defa yapılır bu araç bu halde de yapamayan olursa artık. _+

EDC Graphic
12.05.2009, 11:55
Benimki bitti bile xP

crazybikers
12.05.2009, 18:01
ben donor eksikliği yaşıyorum ağlıycam bg bulamadım son sekiz gün araba toon toon yatıo garajda :D

FkRt
12.05.2009, 18:39
ben daha başlamadım bile :/ napcamı bilmiom :dry: ...

Mavra Design
12.05.2009, 19:38
Sanırım ilk yarışmamız arkadaşları baya bir kasıyor, alışılmadık bir araç olduğundan xD ama sizlerin en iyisini yapacağına inanıyorum tekrar tüm katılımcı arkadaşlara başarılar dilerim ;)

Ghost27
12.05.2009, 20:39
daha başlamadım :/

inşallah yaparız ^^

DarknessDesign
12.05.2009, 21:17
Abi bu araç nedir ya xD

qawsed
12.05.2009, 21:19
gecen seferde varim demistim ama elimde olmayan nedenlerden netten uzak kaldim umarim bunu yetistiririm :)

MustaFast
13.05.2009, 00:15
7 gün kaldı x/

FurkanKasap
13.05.2009, 01:16
Varim tabii amatörler katilabiliyosa ^^

Aykut Filiz
13.05.2009, 01:37
Varim tabii amatörler katilabiliyosa ^^
İsteyen herkes katılabilir ^^

EDC Graphic
13.05.2009, 09:50
Aykut Beyler isterseniz sizde katılabilrisiniz yarışmamıza... :hihi: hohoho

YeReSeCe
13.05.2009, 19:35
Hep merak etmişimdir tofaş sanal modifiyeye girerse ne olur diye...

Katılan arkadaşlara başarılar..!!

ahmetcan
13.05.2009, 21:29
sonuçları heyecanla bekliyorum :D

MustaFast
15.05.2009, 13:57
Bitiren varmı beyler .dmaL

Emre_Fast
15.05.2009, 13:59
Bitti denilemez ama her zamanki gibi son dakikalara bırakacağım :D

Active Design
15.05.2009, 14:58
Son güne kadar yapmaya devam.. xP xD

PitbullDesign
15.05.2009, 22:04
Bitiren varmı beyler .dmaL
daha başlamadım .dmaL

Mehmet Bayrak
15.05.2009, 22:07
katılan arkdaşlara başarılar
ben katılmayı düşünmüyorum ama sürpriz yapabilirim :)

crazybikers
15.05.2009, 22:09
Bitiren varmı beyler .dmaL

sketch,toonlama bitti bg hala yok,yansımalar yok bu durumda umutsuz vaka bitmiycek gibi duruo herhalde arabayı toon bölümüne koyucam :D

Hay
16.05.2009, 21:15
Bu sefer bende katiliyorum

Daha baslamadim, ama yapacam

Active Design
17.05.2009, 06:30
Evet kaldı 3 gün, yine geri saymaya başladık. :D

Mavra Design
17.05.2009, 15:35
Arkadaşlar son 3 günün içindeyiz zaman daralıyor böyle bir uzun zamanı iyi değerlendirdiğinizi düşünüyorum, şuana kadar bana sadece iki (2) çalışma gönderildi bilginize.

crazybikers
17.05.2009, 15:51
2 mi durum böyle olursa oylamakta çokta güçlük çekmiycez :D

ahmetcan
17.05.2009, 19:38
haha evet :D

ChopMaker
17.05.2009, 21:50
Biri benim :D 3 saatlik bir çalışma oldu. Onuda zorla yaptım zaten x/

ahmetcan
17.05.2009, 21:52
ya bende katılcaktım ama hem amatörüm , hem de şu tampona ne donor ne bişey hiçbişey bulmadım :)

smtyldz
17.05.2009, 22:10
kafama göre tuning 1 günlük işi var kasmaya gerenk yok :D

Mehmet Bayrak
18.05.2009, 19:30
ben daha tamponu yeni çizdim yetişmeyecek büyük ihtimal...

Emre_Fast
18.05.2009, 21:59
Ben yolladım , temizim xL
oylamada görüşmek üzere ^^

STAK67
19.05.2009, 08:46
araçları cidden merak ediyorum :D sonuçlar açıklansa artık

ShaFncK
19.05.2009, 08:53
herkes son güne kadar bekliyor kanımca :)

ahmetcan
19.05.2009, 13:01
bugün son gün değil mi =)

MustaFast
19.05.2009, 13:40
bugün son gün değil mi =)


Hayır 1 gün daha var beyler. .dmaL

20.05.2009 Saat 23:59'a kadar.

Active Design
19.05.2009, 21:37
Arkadaşlar ufak bir karışıklık olmuş, tarihte hiç bir problem yok, daha kolay anlaşılabilmesi için; 20 Mayıs 2009 gecesi 21 Mayıs'a girer girmez yani tam gece 12'de (yanlız dikkat 21 Mayıs gecesi değil) oylama başlayacaktır.

Bu kadar net açıklama gereği duydum arkadaşlar çünkü çok doğaldır saat farkını ayırt etmekte güçlük çeken arkadaşlarımızda olabilir.

wegabond
19.05.2009, 23:21
kafa karıştırıyonuz gece mece 21 dedimmi kitle işte göndercekse göndersin ne beklicek son dk ya kadar xD

MustaFast
20.05.2009, 00:55
Bende şimdi gönderdim herkese bol sans. xL :xD .dmaL

By_KA
20.05.2009, 11:35
Bende bişiyler yapiyim dedim sade türk işi ama araç zaten türk işi modlanmış. XDXDXDXD

Mehmet Bayrak
20.05.2009, 19:29
benim ps hata verdi yetişmiyor :S
ayrı konu olarak ileriki bir tarihte atacağım ( inşallah xD )

koray ozan
20.05.2009, 22:51
valla gönderdim ama biraz aceleye geldi :S
herkese iyi geceler :D

ChopMaker
20.05.2009, 23:15
Evet beyler son 55 dakika :D Apache Show az sonraaaa xL :F

PitbullDesign
20.05.2009, 23:32
apacheleri bekliorz beylerr cooL

ahmetcan
20.05.2009, 23:40
heyecanlıı :D

MetehanDesign01
20.05.2009, 23:48
son 23dk herkese başarılar beyler

278d7e64a374de26f==