PDA

Orijinalini görmek için tıklayınız : alfa gt coupe



Suskun
14.11.2009, 02:23
http://img269.imageshack.us/img269/1733/alfagtcoupery91.png (http://img269.imageshack.us/i/alfagtcoupery91.png/)

Genelde soft takılırdım ama araç hoşuma gitti bi anda şu anda araçta alıntı yok herşey kendi çizimim.diğer araçlardan bakarak ama çok zor oldu :D :D :D yandan şişirme biraz zorlayacak ilk kez yapıyorum kıyak oldu sizce???

PitbullDesign
14.11.2009, 12:49
İntercooler da mı senin (: Neyse. Aracın ön tamponu biraz daha uğraşılırsa hoş olabilr.. Ama farlar pek hoş değil. Eline sağlık devam et bakalım..

exvitermini
14.11.2009, 14:44
kankü eline saglık biraz daha ugrasmalısın aracın jantlarını acil deistir daha kaliteli jant kullanmalısın

Suskun
14.11.2009, 16:56
pitbull : cooler i bi araçta buldum ve renkleri tutturana kadar sanım çıktı copy paste değil yani.. :)

ex: bro bu çok uğraştırcak gibiem geliyo :D

By_KA
14.11.2009, 21:49
Abi sende kasıcak base bulmuşsun.:D.Daha iyi baseda daha rahat extreme yapabilirdin ama şimdilik araç fena halde camber at diyor.

memoco
21.11.2009, 13:42
camber at bencede çok sağlam durur dewam et abi çok güzel.

eX DesigN
21.11.2009, 17:33
Güzel gidiyo.Ellerine sağlık.

MaN_TuNinG
21.11.2009, 23:51
uiyy cok iyi gidion dwm dwm kolay gele arkadasım

278d7e64a374de26f==