PDA

Orijinalini görmek için tıklayınız : Orta Seviye - Giriş Seviye Battle Takım Yarışması



DarknessDesign
25.08.2009, 23:08
Arkadaşlar başlıktanda anlaşılcağı üzere giriş seviyesindeki ve orta seviyedeki arkadaşlarımız için bir battle yarışması düzenliyoruz..Peki ya bu yarışma nasıl ilerlicek ?

1- 2şer kişilik takımlar kurulucak ( 1 orta seviye - 1 giriş seviyesi olmak üzere ) . Eğer fazla kalan veya orta seviyedeki biriyle takım oluşturamayan giriş seviyesinden arkadaşlarımız olursa onlarda 3er kişilik takımlarla turnuvaya katılabilirler.
2- Kurulan takımlar arasında eşleştirmeler yapılıcak - Örneğin : A takımı B takımıyla C Takımı D takımıyla karşılaşıcak.
3- Battle süreleri belirlenip.Oylamalar haftalık olacak.
4- Yarışma elemeli sistemle işleyecektir.

Takımlara tarafımızdan userbarlar yapılacak ve bunları imzalarına eklemekte özgür bırakılıcaklardır :)

Turnuvayı Wegabond-Innate RAP ve şahsım yürüteceğiz arkadaşlar takıldığınız yerlerde bize danışabilirsiniz.



Önerimiz herkes kullanıcı panelinden bilgilerini güncellesin ve msn adreslerini eklesin.Bu sayede birbirinizle iletişim daha kolay kurabilir daha hızlı ve fazla takım kurabilirsiniz.

Bu konuyla ilgili bütün sorularınızı bu başlık altından sorabilirsiniz. Takım kurma başlığı ayrı olarak açılacaktır.

Mert Ahmet
25.08.2009, 23:15
hadi hayırlısı
takım mı oluşturcaz şimdi ?

CGR
25.08.2009, 23:16
eet beyler ben bi takm kurabilirim varmı isteeye nbaşkarları :F

DragerCoop
25.08.2009, 23:16
ben gelirim cgr :D
kabul edersen x/

Mert Ahmet
25.08.2009, 23:18
Takım kurma başlığı ayrı olarak açılacaktır

bi okuyun şunu ya

DragerCoop
25.08.2009, 23:18
niye bagırıonki :D

Ghost27
25.08.2009, 23:19
hadi hayırlısı
takım mı oluşturcaz şimdi ?


<Evet 1 orta seviye 1 de giriş seviyesinden oluşan takımlar seçeceksiniz arkadaşlar..Takım oluşturamayan amatör arkadaşlarımızda 3 kişilik ayrı bir grup oluşturabilirler.

tuner_claris
25.08.2009, 23:25
Bende katılabilirmiyim ? :/

Ghost27
25.08.2009, 23:27
Giriş ve orta seviye bölümünde çalışmalarını yayınlamakta olan her üyemiz katılabilir :)

crazybikers
25.08.2009, 23:35
Vay be. Sanal modife yönetimi biz kullanıcılara yenilik üstüne yenilikler sunuyor . Teşekkürler sanal modifiye yönetim :) Eğer uygun bir partnerim olursa neden olmasın. Bende düşünürüm. :)

FTgraphic
25.08.2009, 23:51
bende katılabilrmym?? çalışmalarımı görmek isteyen pm atabilir..

ahmetcan
26.08.2009, 00:30
Brush ve brush ile yansıma yapabilen Giriş seviye tasarımcı Aranıyor. =)

Özel mesaj ile iletişime geçebiliriz.. :)

Pyrology
26.08.2009, 00:45
Gerçekten çook müthiş bir aktivite olacak katılan herkes için xL.. Partnerimi buldum. Katılan herkese başarılar xL

todeom
26.08.2009, 00:51
cok güzel bir uygulama olcak :D
benim yarışma arkadaşım olmakisteyen özel msj atabilr xD

Mavra Design
26.08.2009, 01:07
Yoğun talep gelmesi sonucu konuyu hayata geçirmiş bulunarak, şimdi sıra sizde ve ilginizde takımınızı kurun ve bu fırsattan sizlerde yararlanın şimdiden başarılar arkadaşlar. ;)

caglar21
26.08.2009, 01:59
hmm güzel fikir eyer istiyen olursa bende katılırım ...

Rdm26
26.08.2009, 10:01
Ben katıLıyorum zaten =) ama eşim yok :F

TKD
26.08.2009, 11:43
Ahaha eğlenceli olur,bende katılıcam :D.

Yunus_06
26.08.2009, 13:05
ben katılmak istemem daha o kadar başalırı deilim :)

Ghost27
27.08.2009, 00:12
ben katılmak istemem daha o kadar başalırı deilim :)

Başarılı olup olmamak önemli değil, kendini bu yarışta göstermek bile büyük cesaret ve tecrübe olur senin için ;)

yunusreha
27.08.2009, 01:18
takım kuracak giriş seviyesi arkadaşlar veya orta seviye arkadaşlar aranıyor:):)

caglar21
27.08.2009, 01:40
bende arıyorum takım kurmak isteyen arkadas var mı orta seviyeden ?

Pyrology
27.08.2009, 13:03
Takım kurma süresi ne zaman bitip yarışma başlayacak acaba?

DarknessDesign
27.08.2009, 13:22
Takım kurma süresi ne zaman bitip yarışma başlayacak acaba?

Biraz takım çıksın önce bakalım.Ama başlaması bir haftayı geçmez takım sayısına bağlı olarak ^^

CooLeqenD
27.08.2009, 13:38
Benimle Aynı Takımda Boy Göstercek Olana Kapımız Açık :F xL

Rdm26
27.08.2009, 15:12
BasarıLar :)

DarknessDesign
27.08.2009, 16:15
Şu ana kadar daha 4 takım bize bildirdi arkadaşlar evet bekliyoruz hepinizi :)

Mert Ahmet
27.08.2009, 19:54
Takım arıyorum bende :)
birlikte çalışabileceğimiz arkadaşlar ö.m ve msn den ulaşabilir :)

Ghost27
27.08.2009, 22:51
Arkadaşlar sitemizde bir sürü orta ve giriş seviyesinden üyemiz var herkes en azından şansını denesin derim , hadi bakalım görelim takımları.. xL

Tek Design
28.08.2009, 11:54
Arkadaşlar bende giriş seviyesinden ii bir arkadaşımızla takım oluşturabilirim. Ö.m. ile bildirebilirsiniz ;)

todeom
28.08.2009, 18:59
8 takım var şimdiden ne zaman acılır yarışma birde şu şekildemi olucak
raskele cizdim fikrimi belirtmek için XD böyle osla daha iyi
http://img21.imageshack.us/img21/9633/43208123.jpg (http://img21.imageshack.us/i/43208123.jpg/)

DarknessDesign
28.08.2009, 19:03
Şemaya güzel dökmüşsün ama şu an daha 8 takım az bence daha çok takım gelicek o yüzden beklemedeyiz :)

todeom
28.08.2009, 19:14
yok bu şekilde olma şansı varmı?

DarknessDesign
28.08.2009, 19:19
yok bu şekilde olma şansı varmı?

Bu şekilden kastını tam anlayamadım :D

Phenol
28.08.2009, 19:21
teodem yani çift mi olacak diyor
elemeli yöntem hoş çekişmeli olur,
tebi gruplarada kalabiliriz .dmaL

DarknessDesign
28.08.2009, 19:26
Belirtmiştim başta elemeli sistem kullanılıcak diye zaten x)

crazybikers
28.08.2009, 19:54
kaç kişilik katılımdan sonra başlar ? :D

DarknessDesign
28.08.2009, 20:53
Şu an 9 takımımız var 1-2 gün içinde katılım artışı devam etmezse başlarız xL

yunusreha
29.08.2009, 00:46
yhaa hocam takım kurmak isteyen orta seviye yok ki:(

Ghost27
29.08.2009, 01:05
Orta seviye üyesi olmasada olur arkadaşlar 3 tane giriş seviyesinden 1 grupta yapabilirsiniz =)

caglar21
29.08.2009, 01:59
kimse yanaşmıyo ki msj atıyoz cvp atmaya tenezül etmiyo çoğu :S

Mavra Design
29.08.2009, 02:02
Mutlaka biri çıkar Çağlar, xL

caglar21
29.08.2009, 02:13
bakalım bekliyorum umutumu yitirmeden ....

Pyrology
29.08.2009, 02:47
Arkadaşım senin eş sorununu yönetim nasıl çözebilir? x/

caglar21
29.08.2009, 03:43
ben yönetime çözsün diye birşey demedim dikkatli okursan eyer ?
sadece ilgisizlik olduğunu söyledim

DarknessDesign
29.08.2009, 03:48
ben yönetime çözsün diye birşey demedim dikkatli okursan eyer ?
sadece ilgisizlik olduğunu söyledim

Daha bir çok orta seviyeden arkadaşımız takım kurmamış bu denli durumlara karşılık 3 giriş seviyesi kişidende 1 takım oluşturabilme gibi bi imkan sağladık olmadı öyle bir takım kurarsın :)

caglar21
29.08.2009, 03:51
yani bende onu düşünüyorum :) tşkler tekrar biilgilendirme için

DarknessDesign
29.08.2009, 21:23
Arkadaşlar takım kurmayan arkadaşlarımız takımlarını kurup ya da kurmuş ve belirtmemiş olanlarımız en kısa süre içerisinde bize bildirsinler başlamayı düşünüyoruz artık:)

By_AlesiA
29.08.2009, 21:37
Kim benim takıma gelir katılıyorum tabi :D

Tek Design
29.08.2009, 23:07
Ben katılıcam Serhat.Bir kaç gün daha bekleyin. :) :xD .dmaL

todeom
30.08.2009, 16:55
10 oldu başlamıozmu

Tek Design
30.08.2009, 17:18
Azcık acele etmeyin bea.Bende katılıcam team hazırlıyoruz....

Numan YILDIRIM
30.08.2009, 21:09
hadi baslıyalım artık arabaları verinde

DarknessDesign
30.08.2009, 23:48
Arkadaşlar daha gelicek takımlar olduğu için beklemedeyiz :)

Pyrology
30.08.2009, 23:57
Sabırlı olalım :) Ne kadar çok takım, o kadar çok eğlence ^^

Mert Ahmet
31.08.2009, 00:00
Sabırlı olalım :) Ne kadar çok takım, o kadar çok eğlence ^^
o kdr çok görsel öğe ;)

Ghost27
31.08.2009, 21:00
Evet arkadaşlar uzun bekleme süreci içinde bize gelen takım sayısı malesef eleme sistemine oturmıcak sayıda , en az son 1 takım bekliyoruz sizden eşleme yapabilmemiz için ..

DragerCoop
31.08.2009, 21:01
kabul ederseniz 2 giriş seviyesi grup olabalirimiyiz?? x/

Ghost27
31.08.2009, 21:07
Eger son bir kişi bulamazsanız kabul edebiliriz ;)

DragerCoop
31.08.2009, 21:14
şu an bulamamıs durumdayız xD

Koksal Design
31.08.2009, 21:15
kabul ederseniz 2 giriş seviyesi grup olabalirimiyiz?? x/
hacı bende varım sizden olabilirim darknesdesign abi beni tanıyo giriş seviyesinde orta derecede iiyim

DragerCoop
31.08.2009, 21:16
tamam msn yolluyorum özel mesajla.

Masterpiece
01.09.2009, 01:07
biraz geç oldu galiba ama bende takım kurmak istiyorum ben orta sevi olaraktan giriş seviyesi birini arıyorum
takım olmak isteyenler bana öm atsınlar

Pyrology
01.09.2009, 01:54
Yarışma başladı zaten. Takım kursanda artık çok geç :/

278d7e64a374de26f==