PDA

Orijinalini görmek için tıklayınız : Infiniti G35



Aykut Filiz
20.04.2009, 20:58
[center:2s8i9hst]Bu benim en sevdiğim toon çalışmam :D

http://img105.imageshack.us/img105/9259/infinitig35vexelbyaykut.jpg[/center:2s8i9hst]

MustaFast
20.04.2009, 21:10
Evet gerçekten de şahane xL

PitbullDesign
20.04.2009, 21:46
jantlar işi bitmriş zaten xL e.s

Mavra Design
20.04.2009, 21:54
Aykut bunu ne zaman yaptın xD İlk defa senden toon çalışması gördüm hakkını vermişsin ;) Pitbuldesign'inde dediği gibi jantlar işi bitirmiş ellerine sağlık ;)

6116
20.04.2009, 22:13
süper olmuş..... yorumsuz:)

Aykut Filiz
20.04.2009, 22:24
Aykut bunu ne zaman yaptın xD İlk defa senden toon çalışması gördüm hakkını vermişsin ;) Pitbuldesign'inde dediği gibi jantlar işi bitirmiş ellerine sağlık ;)
1,5 yıl falan olmuştur 3-4 tane toon çalışmam var nasıl görmedin daha önce xD :D

yorumlar için sağolun

C4GR! Design
21.04.2009, 13:38
Heyşeyiyle mükemmel olmuş ellerine sağlık.

Tek Design
21.04.2009, 14:15
Her Köşesi Süper Aykut ;) E:s. ......

FkRt
21.04.2009, 14:25
abi çook güzel olmuş ellerine sağlık ;) ...

ctn_design
21.04.2009, 15:39
ben biliyom bunu eski bi çlışma bu.. ;)
Harbiden çok cnlı olmuş yaw....
E.K.S

Faik Design
21.04.2009, 16:09
Başarılı bir toon.Ne denirki arkadaşım..Eline sağlık...

Aykut Filiz
21.04.2009, 17:31
Yorumlar için sağolun .dmaL

Ghost27
21.04.2009, 17:45
hatırladım ..

tebrikler Aykut süper xD :smoke:

FLASH
21.04.2009, 20:29
mükemmel görünüyor.. e.s. xL

Mehmet Bayrak
22.04.2009, 06:23
mal ortada :D yorum yok
ellerine sağlık

yasin_özdoğan
22.04.2009, 22:13
çok güzel olmuş yauww :D

Emre_Fast
23.04.2009, 12:39
harika xL

EDC Graphic
24.04.2009, 13:47
Çok şık olmuş gerçekten....tam tadımlık:D

qtay
25.04.2009, 11:45
Güzell

selcukayhan
28.04.2009, 22:50
toon diilde sanki 3d max renderi gibi duruo süper e.s

crazybikers
30.04.2009, 18:16
araç süper duruo e.s abi çok canlı bi çalışma olmuş

278d7e64a374de26f==