PDA

Orijinalini görmek için tıklayınız : Paradise - TVR Sagaris



Paradise
09.08.2009, 20:30
Son çalışmamı sizlerle paylaşmak istedim.

İşte Çalışmam:

http://img217.imageshack.us/img217/2990/tvrsagaris.jpg (http://img217.imageshack.us/i/tvrsagaris.jpg/)

DarknessDesign
09.08.2009, 20:42
Her zamanki gibi harika x)

Phenol
09.08.2009, 21:31
Her zamanki gibi harika x)

aynen çok güzel olmuş

orange
09.08.2009, 21:35
aracın dış hatlarını daha çok belli etsen kendini daha iyi gösterirdi ;)
ama bu haliyle de çok güzel olmuş eline sağlık x)

ChopMaker
09.08.2009, 21:48
Uhh :shock: :-D Süper olmuş. xL Eline sağlık.

Mavra Design
09.08.2009, 22:11
İnan ne diyeceğimi nasıl bir yorum yapacağımı bilmiyorum, çünkü tek kelimeyle süpersin. xL

DragerCoop
09.08.2009, 22:23
işte budur xL 2 kelimeden , tek cümleden , 5 harften oluşan sözcük grubu İŞTE BUDUR xL :D

Paradise
09.08.2009, 22:40
:D Bende bu yorumlar karşısında hiçbirşey söyleyemiyorum :)

Çok sağolun arkadaşlar. Yorum yazan elleriniz dert görmesin :)

Ghost27
09.08.2009, 23:20
Yoruma gerek yok harika olmuş .. :)

MuRaThé
10.08.2009, 16:04
Harika e.S

koray ozan
10.08.2009, 17:03
çok tatlı olmuş e.s

eX DesigN
10.08.2009, 18:21
Süper olmuşHarika çiziyosun :D

Designer
10.08.2009, 18:27
Hayalimdeki araba.. süper olmuş gerçekten..

Paradise
10.08.2009, 18:44
Çok teşekkürler sağolun arkadaşlar. :)

bartu
10.08.2009, 19:05
Dış hatlar konusunda orange"a katılıyorum.Ama yinede müthiş çalışma.Ellerine sağlık

sbsezer
30.08.2009, 21:52
Ya ben bir şey sormak istiyorum sen ne kadar zaman harcadın bu araba için ben 1.5 saat çizim yapıyorum sonucu yine ben beğenmiyorum
(Gerçi bu yetenek meselesi ama :) ) yine de emerak ettim
çünkü çalışmaların tek kelimesiyle harika

ataqan54
31.08.2009, 14:47
Her zaman olduğu gibi...Yine çok güzel ellerine sağlık.

jackiesparrow
01.09.2009, 11:51
bu araç sabitlensin xD çok güzel ellerin dert görmesin, elllllllerine sağlık :D

İscDesign
01.09.2009, 13:18
kağıttan fırlıcamış gibi duruyor harika bir çalışma olmuş

Paradise
01.09.2009, 15:17
Yorumlarınız için çok teşeşkkürler arkadaşlar. Önerilerinizi dikkate alacağım.

Bu çalışma farklı günlerde yapıldı. saat olaraak toplarsak 7-8 saat arası bişey olması lazım.

Çizim üzerinde ne kadar uğraşırsanız çiziminiz o kadar güzel olacaktır.

By_KA
01.09.2009, 19:28
Abi sen ps de flnmı karakalem yapıyosun. xD

Mehmet Bayrak
04.09.2009, 11:56
biz buna kısaca fuuuuu diyoruz
çizim çok muhteşem olmuş ellerine sağlık

Paradise
05.09.2009, 19:12
Yorumlarınız için çok çok teşekkür ederim arkadaşlar :)

278d7e64a374de26f==