PDA

Orijinalini görmek için tıklayınız : Tampon Altı Ek Yapma Dersi



Talha.K
25.06.2009, 16:46
[center:g7s6uxdb]İstek üzerine yapıldı.

Önceden yapmış olduğum araçta aynı uygulamayı videolu olarak tekrar yaptım. :)

Boyut:20943 KB

Rar şifresi: www.sanalmodifiye.com

Link: https://hotfile.com/dl/153951399/11d3cdf/tamponaltiekyapimi.www.sanalmodifiye.com.rar.html

Alternatif:
http://www.mediafire.com/?eidvus0bhoj1a9l




_________________
Ekran Görüntüleri (Video bilgileri 2. resimdedir)


http://img230.imageshack.us/img230/7384/caps1.jpg





http://img297.imageshack.us/img297/2876/thumbs20090625230609.jpg




http://img57.imageshack.us/img57/9238/oncesonra.jpg[/center:g7s6uxdb]

C4GR! Design
25.06.2009, 16:48
Çok güzel anlatım ellerine sağlık

By_AlesiA
25.06.2009, 16:51
ben istemiştim saol

Talha.K
25.06.2009, 16:52
Bişey değil. :)

By_AlesiA
25.06.2009, 16:55
Bişey değil. :)


dersi indirmeye başladım indirme bitsin örnek konu açacam bi araba üstündebakalım olcakmı

ChopMaker
25.06.2009, 17:01
Teşekkürler Talha. :)

By_AlesiA
25.06.2009, 17:15
Bişey değil. :)


dersi indirmeye başladım indirme bitsin örnek konu açacam bi araba üstündebakalım olcakmı


bitti izledim 14 dk :D en küçük detayını kadar vermişsin saol

Aykut Filiz
25.06.2009, 17:32
Ders için teşekkürler Talha cooL

By_AlesiA
25.06.2009, 17:40
denedim ama yapamadım çalışmalıyım biraz daha :D kendi beceriksizliğim :xD

fuatozkan
25.06.2009, 19:16
ellerine sağlık banada lazımdı böle bişi

Mavra Design
25.06.2009, 19:58
Güzel ders anlatımı olmuş Talha, eline sağlık yeni başlayan arkadaşlarımızın işini mutlaka görecektir eline sağlık. ;)

Ghost27
25.06.2009, 20:37
Teşekkürler (=

SiMaO
26.06.2009, 00:03
Ellerinize sağlık inidiriyorum :)

Talha.K
26.06.2009, 02:52
[quote=Raceist]Bişey değil. :)


dersi indirmeye başladım indirme bitsin örnek konu açacam bi araba üstündebakalım olcakmı


bitti izledim 14 dk :D en küçük detayını kadar vermişsin saol[/quote:1r5ddvui]
Ben de bir eksiğim olduğunu düşünüyordum. Sen de sağol. ^^



Rica ederim arkadaşlar. :)

Akn Design
26.06.2009, 12:12
eline sağlık :)

No_Fear
26.06.2009, 15:06
Teşekkürler...

tolga_design
26.06.2009, 15:11
güzel ders ellerine sağlık..

MustaFast
26.06.2009, 21:09
Ders için teşekkür ederiz Talha. :)

Emre_Fast
26.06.2009, 21:36
Teşekkür ederiz Talha xL

Talha.K
27.06.2009, 01:52
xL Ne demek. xL

the_punisher
28.06.2009, 12:31
ders için sağol Talha xL

FLASH
29.06.2009, 00:09
teşekkürler talha.. :cool:

TOYOTA LEVİN
01.07.2009, 17:27
eline emeğine sağlık benimde ihtiyacım olan bi konuydu,teşekürler... :in:

Dikey42
22.07.2009, 16:06
yeniler için yani ben gibi :D çok süper bi ders ellerine düşüncene saglık çok çok tşk ediyorum

- sCorPii DesiGn -
01.08.2009, 20:00
Saol kardes emegine saglık

Fırat Design
08.08.2009, 13:41
ders ıcın cok tesekurler

EyüP DesiGN
08.08.2009, 13:56
teşekkürler x)

Numan YILDIRIM
08.08.2009, 14:29
eline sağlık bi calısmamda kullanıcam bu dersi

MuRaThé
24.08.2009, 18:42
indiriyorm hemen yapıcam ins

black_design
01.09.2009, 14:12
mukkemmel bır ders ellerınıze saglık hepınızınde sayenızde kendımı gelıstırıyorum :F

Barsh
13.09.2009, 19:07
Eline sağlık

||>>LeVaSiNaY<<||
17.09.2009, 08:51
resimli anlatım koydugun icin cok tsk bi daha indirmedim xD

bRhn
07.11.2009, 01:31
xL aradığım bir ders ellerine sağlık

red.kit.97
23.04.2012, 13:47
lınkı yenıler msn rıca etsem

|DooM|
24.04.2012, 21:41
Link'i yeniledim arkadaşlar.

278d7e64a374de26f==