PDA

Orijinalini görmek için tıklayınız : wegabond - Chevrolet Chevelle 1971



wegabond
24.03.2012, 13:30
Uzun zamandır elimdeydi bugüne kısmet oldu arkadaşlar.
http://c1203.hizliresim.com/v/s/3suh7.jpg

http://c1203.hizliresim.com/v/s/3sur0.jpg

Ahmet Caner Gençer
24.03.2012, 14:06
abi hangisi gerçek :D

Fırat Design
24.03.2012, 14:14
toon budur xL sadece iç mekan biraz garip geldi :D onun dışında süper Wega klasiği xL

Rainbow
24.03.2012, 15:17
Biraz toon kalmış :D haha :D Şaka Şaka abi gerçekten harika olmuş , ellerine sağlık

DonCorleone
24.03.2012, 20:19
Harika xL Şu arka çamurluğun üst kısmı biraz daha parlak olabilirdi :) Eline sağlık xL

En3s
25.03.2012, 01:23
Gayet başarılı bir çalışma olmuş hangisi toon ilkten ayırt edemedim..! Eline sağlık..!

DarknessDesign
25.03.2012, 01:32
Helal oslun müdür güzel olmuş :D

wegabond
25.03.2012, 02:36
Teşekkürler beyler :D.

yusufbatirel
25.03.2012, 17:31
eksıklerı cok sen toon yapma:))sanal yap cok daha gusel oluyor

wegabond
26.03.2012, 02:15
eksıklerı cok sen toon yapma:))sanal yap cok daha gusel oluyor

Öyle diyosan öyledir abi :D

SedatDogankan
26.03.2012, 13:51
Eline sağlık müdür xL Scirocco gibi bi proje çalışması daha bekliyoruz senden,yoksa ben yapıcam :P

wegabond
26.03.2012, 20:00
Eline sağlık müdür xL Scirocco gibi bi proje çalışması daha bekliyoruz senden,yoksa ben yapıcam :P

Ona zaman yok müdür, buyur bekliyoruz senden :D.

MehmeTR
27.03.2012, 10:24
İşte bir wegabond eseri daha :) Harika es.

mehmetmumtaz
27.03.2012, 23:06
jantlar biraz daha detay istiyormuş ;) ama araç mükemmel görünüyor

Koksal Design
01.04.2012, 00:54
WegaWega(7) WegaBond / Bir Chop Suçlusu. xL

wegabond
01.04.2012, 01:18
İyiymiş :D

|DooM|
03.04.2012, 22:11
Helal be tonun hakkını vermişsin abi eline sağlık. ^^

278d7e64a374de26f==