PDA

Orijinalini görmek için tıklayınız : 36.Sanalmodifiye.com - TrTuning Yarışması



wegabond
22.03.2012, 23:14
"Sanalmodifiye.com ve TrTuning" YARIŞMA KURALLARI

Oylama Sistemi hakkında buraya tıklayarak bilgi sahibi olabilirsiniz! (http://www.sanalmodifiye.com/sanal-modifiye-yarismalari/10915-yeni-oylama-sistemi.html)

* Başka bir photoshoplu veya 3D (3 Boyutlu) araçtan herhangi bir parça alıp çalışmanızda kullanmak kesinlikle yasak ve diskalifiye nedenidir.

* Katılımlarınızın genişliği en az 1024 px ebatında gönderilmelidir, (ör: 1024x768px, 1024x700px) dilerseniz oylama sırasında çalışmalarınızı daha iyi inceleyebilmeleri için ek olarak ''Thumbnail'' şeklinde çalışmanızın büyük boyutunuda gönderebilirsiniz. (Eğer daha büyük versiyonuna sahipseniz, yollamanız tavsiye edilir.

* Katılımcıların çalışmalarını en geç 11.04.2012 Saat 23:59'a kadar yollamaları gerekmektedir.(Bu Konu Altına)

* Yaptığınız çalışmanın üzerine Üye isimlerinizi (Nick) yazmak serbesttir.

* Katılmak için yolladığınız resmi sonradan değiştiremezsiniz.

* Katılmak için yolladığınız resmi oylama açıldıktan sonra iptal edemezsiniz.

* Katılımcı üyelerin, araçları bittikten sonra başlıkta yayınladıklarında mutlaka gerçek ismini ve soyismini yazmak zorundadır.

* Yarışma araçlarınızın bitmiş halini yarışma bitmeden forumumuza konu olarak açamazsınız, aracınızı başka forum, galeri, ve benzeri yerlere koymak için yarışmanın bitmesini beklemek zorunda değilsiniz, resminizin üzerinde nick, isim yada sizi tanımlayacak birşeyin olması yasak değildir.Yardım veya parça istemek için aracın yapım aşamasını konu açmak serbesttir.


Honda S2000
http://www.autowp.ru/pictures/honda/s_series/autowp.ru_honda_s2000_5.jpg


NOT: Tüm katılımcı üyelerin, biten yarışma araçlarını 11.04.2012 Saat 23:59'a kadar Bu konuya göndermeleri rica olunur.

Dip Not: Katılan araçlara konu içinde kesinlikle yorum yapmak yasaktır.

Dip Not: Yarışmaya katılan üyelerin isim ve takma isimlerini tam bir şekilde ve doğru olarak yazmalarını ve aynı şekilde oy kullanan üyelerinde bu isimlere göre oylarını kullanmalarını rica ediyoruz.Aksi taktirde oy hesaplanmasında karışıklıklar çıkabilir.

ÜYELERİN DİKKATİNE: Sanalmodifiye yarışmalarımız, TrTuning Sponsorluğunda sitemizle beraber ortak sanalmodifiye yarışmaları düzenlenmektedir. Yarışmayı kazanan ve derece alan araçlar dergide aylık yayınlanacaktır bilgilerinize.


Sanal Modifiye Yönetimi ve TrTuning Yönetimi tüm katılımcı üyelere başarılar diler.

En3s
22.03.2012, 23:51
İşlerden vakit bulabilirsem katılırım inşaallah..! Katılacak arkadaşlara şimdiden başarılar dilerim..!

Eray
23.03.2012, 01:27
iyidir iyi xL YGS den sonra bakalım bi xL

SedatDogankan
23.03.2012, 01:44
Base güzel gibi,katılabilirim

Designer
23.03.2012, 02:47
s2k arabalarla uğraşmıyorum malesef smoke1

Mavra Design
23.03.2012, 11:51
Güzel Base ama duruş açısını sevmedim. :D

DonCorleone
23.03.2012, 15:12
Base'i hiç beğenmedim :/ Başarılar xL

DarknessDesign
23.03.2012, 17:08
Tam benlik olmuş hee du bakalım :D

SedatDogankan
23.03.2012, 17:25
Tam benlik olmuş hee du bakalım :D

Aklındakini okudum senin ben kardeşim :D

Eray
23.03.2012, 19:44
Tam benlik olmuş hee du bakalım :D

Bu adam bunu dediyse ortamdan uzaklaşmak lazım felaketin sesidir bu :D :D

SHEITAN Design
23.03.2012, 20:09
Olabilme ihtimali yüksek xL

Serhat Design
23.03.2012, 20:25
Öh artık :) . İki tane Profesyonel varım dedi. Şans varmı beyler :) .

Rainbow
23.03.2012, 20:51
Olsun Olsun gözümüz gönlümüz açılır :)

deltadesing
24.03.2012, 20:59
biraz uğraşim bakam bişiye benzerse katılırımicon:/

Skywalker Design
25.03.2012, 02:09
bende quick bşyler ypoarm belki vaktim yok:/..

ahmetibis
25.03.2012, 04:34
güzel donor ve sınavlardan vakit bulabılırsem katılırım çok sevdıgım bı araçtır :)

Batu-R
25.03.2012, 21:09
Bu yarışmayada katılıyoruz :D

DarknessDesign
25.03.2012, 21:40
Bu yarışmayada katılıyoruz :D
Alırım anahtarını :D

canydesign
25.03.2012, 21:42
varım

Batu-R
25.03.2012, 23:45
Alırım anahtarını :D

görürüz :D

Ahmet Caner Gençer
26.03.2012, 01:02
bişeyler uydurduk bakalım daha uğraşıyorum üstünde hoşuma giderse gönderebilirim aracı :D

mmpower
26.03.2012, 19:23
anlamadığım şey şu başka bi araçtan tampon alıp buna takmak yasakmı?

king
26.03.2012, 19:45
Sanalmodifiyeli bir araçtan alırsan evet yasak .

mmpower
26.03.2012, 19:56
orjinal bi araçtan alabiliriz yani

ahmetibis
26.03.2012, 20:06
evet orjinal bi araçtan alabılırsın.

orange
26.03.2012, 22:15
s2k seven bi insan olarak ben de katılıcam sanırım bi aksilik olmazsa :D

mmpower
26.03.2012, 23:04
http://img2.ressim.net/out.php/i5580359_cokgen-kement-jpg

1 günlük çalışmam bugün başladım yaklaşık 3 saat önce felan :D
hiçbir araçtan parça takmadım herşeyini kendim yaptım

SedatDogankan
26.03.2012, 23:14
s2k seven bi insan olarak ben de katılıcam sanırım bi aksilik olmazsa :D

Hadi bakalım reyiz :D

Batu-R
26.03.2012, 23:38
s2k seven bi insan olarak ben de katılıcam sanırım bi aksilik olmazsa :D

ooo açılın beyler reyiz geliyo :D

En3s
27.03.2012, 00:32
Bu yarışma da ortalık fena karışıcak anlaşılan iyi olan kazansın..! :)

ChopCoper
27.03.2012, 18:21
S2k candır. :D Açıda çok iyi yahu vakit bulursam varım inşallah.
Başarılar..

yusufbatirel
28.03.2012, 16:28
epeydır yarısmalara gırmıyordum bende varım

DonCorleone
28.03.2012, 19:04
İyi haber :) Bu yarışmada iyi araçlar göreceğiz arkadaşlar :)

epeydır yarısmalara gırmıyordum bende varım

|ShooteR|
28.03.2012, 20:03
sonunda bitirebildim ya bi oh çekebilirim artık :D

http://img705.imageshack.us/img705/440/s2kqh.jpg
Shot at 2012-03-28

Ahmet Caner Gençer
28.03.2012, 21:12
Ahmet Caner Gençer
http://i40.tinypic.com/vg60w.jpg
uzun zamandır yarışmalara giremiyordum.Çerez niyetine yaptık bişeyler.Başarılar.

king
29.03.2012, 01:30
Ahmet Erdem - king
http://i43.tinypic.com/21l8x7m.jpg

izzy001
30.03.2012, 02:29
IzzyDizzyHolyShit® - İzzet Altunbaş (Pek derecede gözüm yok gibi, katılım olsun diye kurcaladım bişeyler. Herkese başarılar.

http://img821.imageshack.us/img821/4890/s2000s.png (http://imageshack.us/photo/my-images/821/s2000s.png/)

AxiSheytaN
30.03.2012, 13:38
YGS sınavına 2 gün kala sıkntıdan böle bişey çıktı :D ( hiç bir derece olmcağı kesin ama katılım olsn :D )
http://c1203.hizliresim.com/v/y/3y0d8.jpg (http://bit.ly/c25MCx)

yusufbatirel
30.03.2012, 19:05
hadı proflar ekleyın gorelım:))

Ghost27
31.03.2012, 01:27
katılırım inşallah zaman bulursak base güzelmiş

Eray
31.03.2012, 01:57
katılırım inşallah zaman bulursak base güzelmiş

O efsaneler geri dönüyo ya :D Neler oluyor forumda xL

Serhat Design
31.03.2012, 03:22
Korkmaya başlıyorum :)

yusufbatirel
31.03.2012, 11:30
basarılar herkese
http://d1203.hizliresim.com/v/z/3ywh0.jpg

ahmetibis
01.04.2012, 00:28
hızlı bişeylerle katıldım maksat katılım olsunn

- ahmetibis -
http://i963.photobucket.com/albums/ae114/ahmetibis/autowpppppp.jpg

En3s
01.04.2012, 01:09
en3s - Enes Günaydın

http://img7.imageshack.us/img7/5715/hondas20006.jpg (http://imageshack.us/photo/my-images/7/hondas20006.jpg/)

Katılan herkese başarılar dilerim..!

deltadesing
02.04.2012, 18:28
bizim burda elektirik yüzünden kaç kere aynı yerleri yaptım brush da ilerledim mi gözüme hoş geldi yaptığım araç ama daha bitmedi

deltadesing
03.04.2012, 23:27
tedaş saolsun deltadesing=[abdullah-ÇAKIR]
http://img13.imageshack.us/img13/6735/82689487.png (http://imageshack.us/photo/my-images/13/82689487.png/)

qweeeeeqweeeee
06.04.2012, 22:24
Katılabilirim Azıcık kurcalamam lazım güzel olursa katılırım belki

ChopCoper
07.04.2012, 18:28
Ee araçlar ne durumda bakalım.. :naughty:

CGR
07.04.2012, 23:09
benimki bitmek üzre.

En3s
07.04.2012, 23:14
Herkes son gün sergileyecek galiba hünerlerini..! :)

CGR
08.04.2012, 09:19
ÇAĞRI DAYANÇ-CGR http://c1204.hizliresim.com/w/8/46mur.jpg

birdman[KC]
08.04.2012, 10:55
Kerem-KC Gold chrome <3 basit ama maksat katılım olsun :)
http://img23.imageshack.us/img23/7367/autowpdzenlendi12kopyad.jpg

canydesign
08.04.2012, 12:38
bekletiyom :DDD

orange
10.04.2012, 02:25
Enes Erarslan

http://img84.imageshack.us/img84/3606/sikiiiiiiik.jpg

SedatDogankan
10.04.2012, 21:40
Sedat Doğankan

http://img812.imageshack.us/img812/3235/s2000yarma.jpg

ChopMaker
10.04.2012, 22:35
Yarışma yarın bitiyormuş ben 14 ünde sanıyodum ya :D saat 7 de başladım şimdi bitti ne zamandır katılım yapamıyorum buna katılayım dedim :D

Adem Salih Yüksel - ChopMaker

http://www.hizliupload.com/di-CZXH.png

Setax Design
11.04.2012, 00:16
Son günün ilk dakikalarında uzun zamanın ardından bir çalışma sergileyelim :

Taha Selim Aksakal

http://img818.imageshack.us/img818/4541/sananaeeeead.png

todeom
11.04.2012, 19:14
Hüseyin VEYSELOĞLU - TODEOM
başarılar.... xL
http://img521.imageshack.us/img521/1952/finalyy.jpg (http://imageshack.us/photo/my-images/521/finalyy.jpg/)

ChopCoper
11.04.2012, 21:35
Sabri KOYUNCU
http://img33.imageshack.us/img33/6857/s2000son1024.jpg

Başarılar..

canydesign
11.04.2012, 23:46
teşkilatmodifiye/can YALÇIN
http://d1204.hizliresim.com/w/c/4bugg.png (http://bit.ly/c25MCx)

AS-R
11.04.2012, 23:49
anca bitti valla
http://img600.imageshack.us/img600/2123/s2000x.jpg (http://img600.imageshack.us/i/s2000x.jpg/)

278d7e64a374de26f==