PDA

Orijinalini görmek için tıklayınız : paylaşımlar



tunıngcan
14.03.2012, 00:02
bu gün paylaşamadıgım çalışmalar adlı bi konu açtım konuyu aç butonuna bastıktan sonra modaratörümüz tarafından kontr... vs. bişiler dedi bundan sonra açacagımız konular kontrol edilip öylemi yayınlanacak...

acdesign55
14.03.2012, 00:11
Diyelim ki öyle, bunda yanlış ne? Forum Kuralları'na uymayan bir paylaşım yapmıyorsan bu tarz birşeyi endişe etmenede gerek yok. xL

tunıngcan
14.03.2012, 01:05
diyelimnki öyle:aslında iyi olur geraksiz konulardan kurtuluruz ama bide şöyle bişi var saten site form olrak işliyo yani bi hata,yanlış bişi olsa diyer üyeler uyarıyo saten neredeyse sitede herkez birbirini azcak tanıyo bundan eminim ayrıca adminler saolsun bütün konulara saten göz atıyo
son olarak bişi endişe ettigimin nerenden çıkardıgını bilmiyorum umrumdada degil endişe edilecek bişi yapsam,paylaşsam gelipte burda reklamını yapmam yayınladıgım konu modaratör tarafından incelenince hep beraber görürüz!

acdesign55
14.03.2012, 01:08
Öncelikle Türkçe'yi düzgün kullan sonra laf yetiştir! Benim konum incelenirse gelip burda hesabını sormam, gereki yapılmış derim. Anladi? Hadi koçum güle güle. xL

tunıngcan
14.03.2012, 01:15
sana laf yetiştirdigimide nerden çıkardın kndini kasma böyle......:?
yukarıdada herhangi birine sitem,şikayet edmedim eyer işkayet ediyo olsaydım direk onu inceleyecek modaratöre msj atardım
son biş bu siteyle ve sanal modifiyeyle ilgili bişi olsa facemde ekli yöneticilerle görüşürüm burda konu açmam eyer onlar o on onlıne degillerse başkalarından cvp almk için buraya konu açarım tmm bidhada öyle olmayan beynini böyle greksiz yerlerde harcama

acdesign55
14.03.2012, 01:54
Liseyi bitir öyle gel koçum haydi! xL

278d7e64a374de26f==