PDA

Orijinalini görmek için tıklayınız : Angel Eye/Halka Far Yapımı



Active Design
18.04.2009, 00:52
Ekran Görüntüsü :
http://img24.imageshack.us/img24/4410/angeleye.png

Dosya İndirme Adresi :
http://rapidshare.com/files/386066337/a ... e.rar.html (http://rapidshare.com/files/386066337/angel_eye.rar.html)

Dosya Şifresi :
http://www.sanalmodifiye.com

Link güncellenmiştir.!

18.04.2009, 01:26
Abi heryerde bunu arıyordum ya, çok iyi oldu sağol. xL

Faik Design
18.04.2009, 06:22
İş te bu valla çok sağol etkin ellerine sağlık...

C4GR! Design
18.04.2009, 08:20
Süper ders ellerine sağlık.

FkRt
18.04.2009, 10:21
saolasın dostum e.s. ...

PitbullDesign
18.04.2009, 10:43
çokgüzel bi ders abi teşkkürler:)

FLASH
18.04.2009, 15:16
süper ders abi.. sağol...

Tek Design
18.04.2009, 15:36
SaoLasın Etkin ;)

Ghost27
18.04.2009, 23:37
güzel ders teşekkürler xL

Mehmet Bayrak
22.04.2009, 18:46
anlatım için sağol
emeğine sağlık

Aykut Filiz
22.04.2009, 18:56
Teşekkürler beyefendi .dmaL

MustaFast
24.04.2009, 00:48
Çok iyi gerçekten teşekkür ediyoruz.. xL

furkan166
25.04.2009, 13:41
10 numara ders abi e.s

No_Fear
27.04.2009, 12:22
Teşekkürler...

ChopMaker
27.04.2009, 14:35
Teşekkürler...

ahmetcan
22.05.2009, 18:06
teşekkürler =)

ShaFncK
24.05.2009, 01:00
ahahah ben oturum açmısım dersi hazırlarken :D:D:D:D

Active Design
24.05.2009, 03:54
ahahah ben oturum açmısım dersi hazırlarken :D:D:D:D

Eskilere dayanır bunun tarihi.. :D

25 DesigN
25.05.2009, 12:50
sagol etkın eline saglık ;)

Koksal Design
27.05.2009, 11:02
güzel ders ellerine sağlık :)

[Car_Designer]
30.06.2009, 13:00
Elinize emeğinize sağlık.Bunu arıyordum :)

Mert Ahmet
30.06.2009, 13:47
ya ben indiremiyorum bunu :S

edit: yaptım

çok teşekkürler ders için

arjen
09.09.2009, 02:49
Çok hoş bi ayrıntı üstüne güzel bir ders teşekkürler

CmR
12.09.2009, 18:36
Aynı Anda 2 Halkayı nasıl çizeceğiz ki? Siz yaparken Farın üstünde 2 halka çiziyosunuz. Ben Yaparken Bir tane çiziorum Diğerine çizerken diğerini "Deslect" ediyor napmalıyım?

Barsh
13.09.2009, 19:54
CmR arkadaşım shift tuşuna basılı tutarak ikincisini yaparsan olması lazım.Ayrıca eline sağlık ellerin dert görmesin :)

FTgraphic
11.05.2010, 18:26
Link güncellenmiştir.!

http://rapidshare.com/files/386066337/a ... e.rar.html (http://rapidshare.com/files/386066337/angel_eye.rar.html)

yasin_özdoğan
14.07.2010, 15:10
Sanırım link güncellenememiş iki linkte eror veriyor.

Atas Desıgn
14.07.2010, 22:06
2 linkde kaput bide indirince kabul etmiyo şifreyi anlamadım baska videolu ders indirdim kabul etmedi...

sehzade_01
19.07.2010, 00:33
link ölü

MODİFİYE_xL
20.08.2010, 17:06
ellerine sağlık iyi yapmışsındırda ben indiremiyorum radipshare error diyor

KoNYaDesiGN
20.08.2010, 21:46
Teşekkürler.. Bizim Şahine yapiim bunu :))

dj_volkan
24.09.2010, 16:35
abi link çalışmıyo yenilersen çok sevinirim ?

DesignOmeR
25.09.2010, 01:11
link ölü

alihan
04.10.2010, 21:44
linki tıklıyorum hata veriyor napıcam

278d7e64a374de26f==